Autor Wątek: Podanie o lidera urzędu  (Przeczytany 712 razy)

Podanie o lidera urzędu
« dnia: Listopad 09, 2014, 12:20:17 »

mujbrat1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
1.Login na Serwerze: mujbrat1   (To nie jest błąd ortograficzny specjalnie tak napisałem)

2. Nick na Serwerze: NieMaCo

3.Dlaczego Lider urzędu :  Jak byłem w urzędzie bardzo mi dobrze szło, choć było dużo klientów. Dobrze sprawowałem się jako pracownik urzędu, dlatego byłem kiedyś liderem.Wiem że rekrutacja jest wyłączona ale myślę że przyda się wam taki aktywny gracz jakim jestem i myślę że znajdzie się jedno miejsce dla mnie i mogę obiecać że nie zawiodę mojego szefa jak i naszych klientów.
Ps.Zgadzam się również o przyjęcie mnie na okres próbny.

4.Dlaczego Ty 5 Zdań:Szybko reaguję na wezwania i polecenia.Nie przeklinam, nie kłócę się z graczami, przestrzegam regulamin i jestem przyjacielski.Gram w GTA od jakiś 4 lat więc znam mapę, skróty i różne ciekawostki, czyli w mgnieniu oka jestem u klienta.Pomagam nowym graczom się odnaleźć na serwerze.Co najważniejsze a zapomniałem dodać jestem aktywnym graczem więc nawet jeśli będzie dużo zleceń postaram się jak najszybciej je wykonać.Na tym serwerze nie ma mowy żeby ktoś potrzebował urzędu a go zabraknie.
 
5. Poziom Ortografii (Max 10):Każdy popełnia błędy.Ja staram się ich nie robić.Szacuję mój poziom ortografii, rozbudowanie zdań oraz stosowne stawianie interpunkcji na 9 z 10 możliwych.

6. Czy potrafisz robić wątki na forum?: Tak, potrafię robić wątki na forum.

7. Czy akceptujesz Regulamin Real Life RPG?: Tak, został przeczytany i akceptuję regulamin.

8. Numer ID?: Nie mogłem znaleźć przepraszam.

Odp: Podanie o lidera urzędu
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2014, 18:17:35 »

351358

  • Moderator
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
Jestem na nie , ponieważ dany gracz włamał mi się na konto i odszedł z urzędu

Odp: Podanie o lidera urzędu