Autor Wątek: Podanie o rangę [Moderatora]  (Przeczytany 954 razy)

Podanie o rangę [Moderatora]
« dnia: Listopad 05, 2014, 22:30:54 »

Mieszko

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Login: Mieszko
Nick: Mieszko
Czy umiesz pisać skrypty?: Nie ,lecz znam się na obiektach.
Dlaczego ty (min 5zdań): Nie sądze ,że byłbym najlepszym administratorem serwera ,lecz wiem co to znaczy ciężka praca. Jestem ogólnie zawsze pomocliwy i bardzo rzadko da się mnie zdenerwować. Na serwerach RPG gram od dwóch lat. Myśle ,że nadałbym się na stanowisko administratora ,ponieważ wiele doświadczyłem. Wiem ,że ta ranga pomoże mi pomóc graczom rozwiązywać ich problemy.
Czemu akurat Admin(min 5zdań): Rangę administratora nie chcę dlatego by uzyskać jakiegoś szacunku od graczy ,lecz dlatego bo chcę im pomóc. Całą grę na serwerze poświęcał bym na pracy administratora. Nigdy nie wykorzystał bym tej rangi w celu prywatnym ,oraz luksusywnym. Wiem jak to to być administratorem na serwerze ,dlatego chciałbym spróbować tego tutaj. Jestem uczciwym graczem ,nigdy nikogo nie oszukałem ,oraz darze innych szacunkiem.
Czy Będziesz pomagał graczą?: Tak
Czy akceptuje regulamin RPG?: Tak
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2014, 10:43:36 wysłana przez Mieszko »

Odp: Podanie o rangę [Moderatora]
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 10, 2014, 00:15:38 »

MrCzeko

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Ty ? haha przepraszam za wyśmianie xD ty pomocliwy ?! ty wszystkim rozwalasz auta i zabijasz ....
Więcej o tobie się nie wypowiem...
Dobranoc dowidzenia

Odp: Podanie o rangę [Moderatora]
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 13, 2014, 18:18:44 »

Mieszko

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Ty ? haha przepraszam za wyśmianie xD ty pomocliwy ?! ty wszystkim rozwalasz auta i zabijasz ....
Więcej o tobie się nie wypowiem...
Dobranoc dowidzenia